دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

دیدار با ویانا جونم

1393/5/11 11:10
نویسنده : مامان ثمین
449 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جونم ما برای سالگرد ازدواجمون میخوایم بریم کرمان پیش ویانا جونم خیلی خوشحالم امروز منو مامانی ویانا تصمیم گرفتیم وقتی ما امروز میریم کرمان  یه روز دنباب ویانا جونم و مادر گلش خیلی خوشحالم ویانا جونمو از نزدیک میبینم مامان ویانا جونم برای سالگرد ازدواجمون دعوتی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دانیال&ویانا
11 مرداد 93 11:22
وای عزیزم الهی قربونت برم من منم خیلی خوشحالم که قراره ببینمت بخدا دارم لحظه شماری میکنم که کارمون ردیف بشه و سریع بیام ببینمت
نیاز
16 مرداد 93 0:57
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.