دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

انتخاب اسم برای نی نی

1393/2/10 8:03
نویسنده : مامان ثمین
92 بازدید
اشتراک گذاری

من الان چند روزه با اسم بچم درگیرمراضیراضیراضی

نمی دونم اسم بچم رو چی بذارم به نظرم اگه دختر باشه آنیسا یا ملیسا محبت

اگه بچم پسر بـاشه رادین یا رادوین بی حوصلهبی حوصله

 

امیدوارم دختر باشه چون پسر دوست ندارمگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی الینا
10 اردیبهشت 93 12:23
عزیزم اسم ملیسا برای دخمل قشنگه پسملم رادین.........پس چرا به ما سر نمیزنی
مامان ثمین
پاسخ
مرسی عزیزم
sanaz
10 اردیبهشت 93 17:54
Salam Manam ba entekhabe esm dargiram Felan zode besh fek nakon ta jensiatesh moshakhas beshe
مهدیس
11 اردیبهشت 93 21:22
سلام به نظره من رادین یا رادوین خیلی پرو تکراری شده البته این چیزا سلیقه ایه. اسم آوین به معنی زلال پاک اسم آتریسا به معنی دختری با چهره زیبا اسم آیسا دختره زیبا ایناهم میتونه قشنگ باشه البته من خودم عاشق پسرم چون شمادختر دوس داری اسم دخترونه بهت گفتم.ب ماهم سر بزن بوس
مامان ثمین
پاسخ
آره خیلی پر شده اما شوهرم دوست داره اما من نمی ذارم به نظر من اسم آتریسا خیلی قشنگه راستی پس اسم بجم اگه دختر باشه انتخاب شد آتریسا
مهدیس
12 اردیبهشت 93 0:11
سلام عزیزم شما برام نظر گذاشتی گفتی قالبم زشته؟؟
مامان ثمین
پاسخ
مهئیس جونی توی وبلاگت بهت گفتم
مهدیس
12 اردیبهشت 93 0:32
راستی لینکت کردم
مامان ثمین
پاسخ
منم کردم مهدیس عزیزم
مهدیس
12 اردیبهشت 93 16:29
راستی سارینا فامیل ماست لینکشم کردی میدونسی؟؟
مامان ثمین
پاسخ
کیت میشه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟