دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

بدون عنوان

1393/4/4 18:57
نویسنده : مامان ثمین
503 بازدید
اشتراک گذاری

بعد اینکه به کرج منتقل شدیم الان احساس سبکی می کنم چون دیگه اثاث کشی رو کردیم و کرج اومدیم پیش مامانم برای زندگی

کرج رو دوس دارم چون مادرم هس پس معلوم شد دوقلوهای مامانی کرجی میشن

بریم ادامه ی مطلب
 

خب خوش اومدی به ادامه ی مطلب توی ادامه ی مطلب می خوام به خاله دوقلوها تبریک بگم از همین راه دور می بوسمت سنا جونم

سناجونم خواهرم هس که تبریزه می یاد و مطلبای منو می خونه برام نظر می ذاره با هم حرف می زدیم

دوقلو های عزیزم دخترخاله ها رو تو راه دارم خاله جون 3 قلو باردار خیلی خوشحالم اونا 6 ماهه هستن

فداشون بشم خدا نگشون داره انشا الله به سلامتی به دنیا بیان دوقلوهای عزیزم هر سه تاشون دخترن خواهر جونم دوباره می گم

 

مبــــــــــارکه

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نازی
12 تیر 93 13:34
سلام عزیزم.خوش به حالت که رفتی پیش مامانت.من خیلی دورم از مامانم. مامان من هم تهرانه دعا کن یه روز ما هم برگردیم تهران.