دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

دل شکسته ام

1393/1/8 10:52
نویسنده : مامان ثمین
136 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی فهمیدم که تو هیچ وقت بغل من نمی یای با خودم گفتم اینا همش یه خواب بده اما وقتی از خواب بیدار شدم دیدم نه این خواب نیست باید کنار بیام ! دخترم یا پسرم من هیچ وقت حس زیبای مادر شدن رو یاد نمی گیرم دل شکسته اما نا امید نمی شم که داری می یای اما خدا این جوری خواسته که من بچه دار نمی شم !!!! عزیزم کمکم کن تا حس زیبای مادر شدن رو با تو حس کنم عزیزم اگه بزودی می یای دخترم یا پسرم سالم بیا توی بغلم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مثل هیچکس
10 فروردین 93 1:36
من حسابی شرمنده شما شدم مجبور شدم قطع کنم غذام داشت میسوخت
مامان ثمین
پاسخ
اسگال نداره عزیزم