دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

توجه توجه

1393/1/8 10:59
نویسنده : مامان ثمین
132 بازدید
اشتراک گذاری

مامان های نی نی وبلاگی لطفا باهام دوست شوید من خیلی تنهام اینجا اومدم تا با مامانا دوست بشم لطفا قبول کنیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهربان
8 فروردین 93 13:34
سلام سیمین جون اگه ایمانت قوی باشه و هیچ وقت شیطون نتونه ناامیدت کنه مطمئن باش که درهای رحمت خدا به روت باز میشه چون خودم اینو تجربه کردم . همه کس و همه دکترا ناامیدم کردن ولی من همیشه دلم روشن بود و چشمم به دستای خدا دست از همه دکترا و داروها برداشتم چشم بستم به خدا و از ته دل و با ایمان قوی از خدا خواستم و کمتر از سه ماه هم جواب گرفتم.الان خدا یه پسر بهم داده و سه ماهشه به وبلاگمون سر بزن دوست عزیزم تمام خاطراتمو اونجا نوشتم از خدا میخوام که تو رو از این حس محروم نکنه و شب تا صبح بیدار بمونی و برای خواب حسرت بکشی و نی نیتو بزرگ کنی پس ناامید نباش منتظرتم
مامان ثمین
پاسخ
چشم ممنون عزیزم بابت امید دادنت
مامان نیلوفر
8 فروردین 93 14:27
Saaaaaaaaaaalam
مامان ثمین
پاسخ
مرسی
مامان راضیه
10 فروردین 93 18:35
من مامان راضیه ام........از الان من دوستدستت را بده تا فشارش بدم
مامان محیاآرام جانم
17 فروردین 93 14:07
من هستم عزیزم