دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

دختر مردم

1393/2/14 14:15
نویسنده : مامان ثمین
173 بازدید
اشتراک گذاری

اینو برای دختر مُردم می نویسم من یه دختری داشتم که 23 اسفند سال 91 به دنیا اومدو بی حوصله

و سال 92 روز 13 اردیبهشت از بین منو باباش رفت گریه

این آهنگم واقعا براش گذاشتم به مناسبت سالگردش که امروز تنها چیزی چه می خوام یه فاطهه برای دخترم بخونید غمگین

مریضش سرطان خــــــــــــون بود دلشکسته

 

داغ دلم امروز دوباره تازه شده فداش بشم دختر مرده ی من دینا خواب آلود

 

اسم قشنگش سیده دینا حسینی بودگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مینای آرتین
14 اردیبهشت 93 17:29
سلام خانمی. خدا بهت آرامش بده. عزیزم من مطمئنم که دخترکوچولوت آتریسا خانم سالم به دنیا میاد. وقتی خدا لطفش رو یکبار دیگه بهت ارزونی کرده و یه فرصت دوباره بهت داده پس مطمئن باش که دختر کوچولوت سالم به دنیا میاد. من واست دعا میکنم که نی نی کوچولوت سالم بیاد بغلت
مامان ثمین
پاسخ
مرسی عزیزم فدات بشم
مامان عاطی
14 اردیبهشت 93 17:47
سلام عزیزم.آروم باش تا کوچولوت هم آروم باشه .ان شالله به لطف پروردگار سالم به دنیا میاد.
مامان ثمین
پاسخ
امروز بدجوری دردم گرفت تو مراسم سالگرد دکتر گفت اگه قصه بخوری بده اما من گوش نکردم دوباره بچم چرخش نداره
مامان عاطی
14 اردیبهشت 93 17:48
شرمنده نظر دادم رنگ وب شاد کن دیگه سیاهی کافیه یه عزیز تو راه داری شاد باش
مامان ثمین
پاسخ
به خاطر دینا این کارو کردم دختر قبلی م
مامان عاطی
15 اردیبهشت 93 12:47
می دونم عزیزم اما شاد باش به دنیا زندگی بخند . اگه بخندی اون کوچولوتودلت داری، می خنده
مامان ثمین
پاسخ
بله سعی می کنم آروم باشم