دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

انتخاب سنگ قبر برای خواهرت

1393/2/14 17:19
نویسنده : مامان ثمین
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ها میشه بهنم کمک کنید تا یه سنگ مناسب پیدا کنم تهرانی ها بهم بگید از کدوم مغازه بخرم اما سنگ داره اما می خوام خیلی خوب باشه دلشکسته عزیزم خدا بیامرزت گریه

 

عزیزکم واقعا دینا جونم نمی دونم چی کار کنم مامانو ببخش که توی اون 2 ماهی که زنده بودی به فکرت نبودم البته مامان داره روانی میشه دیگه واقعا تحمل ندارم شاید خودکشی کنم البته اگه خواهرت توی شکمم نبود خودمو می کشتم اما قــــــــــــــــول می دم وقتی خواهرت به دنیا اومد منم می یام پیشت غول می دم عزیزم دینا خوشگل مامان بدبو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان دلنیا
14 اردیبهشت 93 18:42
دوست خوبم تورو خدا اینجوری حرف نزن . من توفامیل داشتیم .دوباره بچه دار شده .اولش خیلی غصه میخورد وناراحت بود ولی بچه دوم که دنیا اومد . خیلی تو روحیش تاثیر گذاشت .والان حالش خیلی خوبه . به این فکر کن اگه پیشت بود واتفاق بدتر از این براش می افتاد و با اینکه پیشت بود ولی خدانکرده ناراحتی یا دردی داشت چقد غصه می خوردی وعذاب اور بود .خدا خواسته درد نکشه . میدونم تا ادم تجربه نکنه زیاد نمیفهمه .ولی همینکه مادر باشه میفهمه چی میکشی .منم درکت میکنم خیلی سخته حتی یه خار تو دست بچه ادم بره چقد عذاب اوره .ولی به حکمت خدا فکر کن .حتما صلاحش این بوده .خدا بیامرزدش .البته جاش تو بهشته به خاطر اون کوچولوهم شده غصه نخور .چون ناراحتی مادر خیلی رو بچه اثر میذاره .بازم میگم قوی وامیدوار باش .
مامان ثمین
پاسخ
عزیز دلم خوهر من وقتی آتریسا به دنیا بیاد منو دیگه حس نمی کنی فقط پدرش و آتریسا هستن من واقعا تصمیم گرفت بعد به دنیا اومدن دینا خودکشی کامل واقعا دیشب رگمو زدم به خاطر همین دیشب بیمارستان بستری بودم دارم روانی میشم
مهدیس
14 اردیبهشت 93 21:28
خودکشی چیه
مامان ثمین
پاسخ
برای ذینا
مامان راضی
14 اردیبهشت 93 22:10
عزیز دلم این حرفا نزن . با خوندن نوشته هات گریم افتاد . تو دیگه باید به فکر دختر تو راهیت باشی . بمیرم الهی خیلی سخته اما خدا دوست داشته که دوباره جای دینا جون را بهت بخشیده . انشاله سالم به دنیا میاد و 120 ساله میشه.
مامان ثمین
پاسخ
عزیزم به جون همین بچه ای که توی شکممه به جون ارواح خاک دینا خودکشی می کنم
مامان خانمی
15 اردیبهشت 93 7:56
واقعا که اصلا ازتون انتظار نداشتم خودکشی؟؟؟؟ درسته خیلی سخته خیلی خیلی سخته اما وقتی خدا یکی دیگه بهت داده نسبت بهش مسئول هستی اونوقت این کوچولوت هیچوقت تورو نمیبخشه. خیلی ناراحتم کردی دوست بدی نباش دیگه
مامان ثمین
پاسخ
ببخشید اما واقعا نمی تونم جوابی بدم
سمانه
15 اردیبهشت 93 13:44
سلام عزیزم،دوست دارید وقتی دختر نازت به دنیا اومد دیگه مامان نداشته باشه تا تو بغلش به آرامش برسه؟ خدا دوباره رحمتشو به شما نشون داده پس با آرامش برای دختری ک تو راه داری فک کن ک وقتی بزرگ شد با افتخار نامت رو ب زبون بیاره عزیزم
مامان ثمین
پاسخ
عزیزم جوابی ندارم بگم بهت