دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

بدون عنوان

1393/2/14 22:45
نویسنده : مامان ثمین
128 بازدید
اشتراک گذاری

تنها دلیلی هست که خوب بشم که شما دوستان کمکم کنید غمگین خواهش می کنم با نظرهای گرمتون بذارید یه خانواده ی من پا برو جا  باشه خواهش می کنم باهام نا یه 6 ماه دیگه که زنده ام هیس  کمکم کنید تنها خیلی که می خوام ازتون با نظرهای های گرمتون منو خوشحال کنید لطفا نپرسید چه جوری مریض شدو راضی مریضی گرفت من یکم فراموش کنمخسته

 

دوباره بچم چرخش نداره نمی دونم برای چی بهم بگید دکتر میگه برای قصه هستش شما بگید برای چیه؟؟دلشکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان دلنیا
15 اردیبهشت 93 9:52
خب حق بادکتره . نباید غصه بخوری . بخدا روبچه خدانکرده اثر بد میذاره . عزیزم بایه چیزی سرگرم شو. سعی کن تنها نباشی. بادکترت مشورت کن. به چیزای خوب فکرکن.
مامان ثمین
پاسخ
باشه عزیزم حتما
مامان محمدمهدی
15 اردیبهشت 93 16:54
سلام مبارک باشه مادرشدنت انشاالله فرشته ات رو سالم بغل بگیری من میتونم تو تزیین سیسمونین کمکت کنم با کمترین قیمت چیزی که تو هیچ مغازه ای پیدا نمی کنی یه سری نمونه کارهام تو وبلاگم هست ولی فقط به اونها بسنده نکن هرمدلی که بخوای میتونم برات درست کنم http://feltcollection.blogfa.com/
مامان ثمین
پاسخ
چشم حتما
مهدیس
15 اردیبهشت 93 20:27
ثمین جون بهتره فضای وبتو عوض کنی الان مهم تر از هرچی آتریساس که حکم دینای عزیزو داره برات انگار خدا دوباره برگردوندش بهت حتی ببین دختر دوست داشتی بازم دختر داد این یعنی.....حواسش بهت هس................قدرشو بدون این نی نی هم فرقی با دینا نداره.
مامان ثمین
پاسخ
باشه مهدیس جون اما هیچ کس جای دینا رو پر نمی کنه