دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

نا امید نمیشم

1393/2/28 14:19
نویسنده : مامان ثمین
764 بازدید
اشتراک گذاری

تنها خبر خوبی که به گوشم رسید این بود که بابا اُمید دوباره اومد خونه اما دیگه دو نفریم دیگه نیستی چرا؟

واقعا خیلی آروم هستم نمی دونم چرا؟

اما نا امید نمیشم دیشب شاید دوباره خواهرت یا برادرت اومد توی وجودم امیدوارم که حداقل بتونم از این نی نی که دیشب تازه به وجودم اومد نگه داری کنم البته نمی دونم میاد یا نه اما امیدوارم بیاد خدایا این بجه ها چه گناهی دارن خدا جون امــــــــــید وارم لیاقت مواظبت از کسی که هنوز نیومده یا شایدم یه روزه اومده توی  وجودم رو داشته باشم البته اگه خدا بخواد که تو سالم بیای اما خدا کنه چند روز دیگه وقتی میرم دکتر بهم بگه یه نی نی که دیشب آرزشو داشتم اومده توی وجودم امیدوارم خدا جونم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مینو
28 اردیبهشت 93 15:11
ای جونم عزیزم ایشالا خدا یه دونه تز بهتریناشو بهت میده خوشحالم می بینم حالت بهتره گلم باید محکم باشی
مامان ثمین
پاسخ
انشالله
مامان خانمی
28 اردیبهشت 93 17:01
میاد انشالله دوباره میاد تو دلت صبور باش
مامان ثمین
پاسخ
آره عزیزم حالاهم دوقلو اومده
zahra
28 اردیبهشت 93 18:28
ایشالا عزیزم این رو هم بدون که باید قدر موقعیتت رو بدونی
مامان ثمین
پاسخ
اره می دونم از این به بعد
مامان راضی
1 خرداد 93 0:00
انشاله با خبر های خوش بیای
مامان ثمین
پاسخ
انشاالله
ژاله مامان آیدl
5 خرداد 93 18:16
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان ثمین
پاسخ
باشه عزیزم
مامان دوقلوها
11 خرداد 93 16:12
یکبار دیگه با این وبلاگای مسخرت که میسازی بیایی تو وب من خدا شاهد دیگه دلم برات نمیسوزه ... آدرستم دارم حالا دیگه خود دانی ...
مامان ثمین
پاسخ
ببخشید مشکل چیه خانوم ببخشید اصلا دیگه نمی یام توی وبتون ببخشسد میشه بگید چی شده من یه وبلاگ دارم اونم همین میشه یعنی چی چرا الکی توهین می کنید؟؟
سمانه
15 خرداد 93 12:22
نیستی دیگه خانومی؟ بودی بیا چت دلمون تنگ شده برات عزیزم
مامان ثمین
پاسخ
اومدم با خبرای خوب