دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

بدون عنوان

1393/3/17 10:40
نویسنده : مامان ثمین
370 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا از خوشحالی پر در اوردم وقتی وقتی آتریسا مرد خیلی ناراحت بودم امیدمو از دست دارم اما دوباره خدا لیاقت مادر شدنو بهم داد دیگه قول می دم مث  چشمام ازشون مواظبت می کنم
 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هستی مامی
17 خرداد 93 10:45
سلام خانومی بسلامتی خداروشکررررررررر انشا الله دیگه نی نی هات سالم بیان بغلت
مامان خانمی
20 خرداد 93 19:00
خدا حفظشون کنه کوچولوهاتون رو
ماماني
21 خرداد 93 19:58
مگه اینجوریش میشه .هنوز یه ماه نیست بچت سقط شده حالا بارداری اونم دوقلو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا میشه /
مامان ثمین
پاسخ
عزیز دلم مگه کسی می تونه توی کار خدا دخالت کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا خودش می دونه خودش خواسته عزیزم ربطی به منو ته نداره که خدا چه حکمتی داره عزیزم خدا خواسته آتریسا بیشتر از یک ماهه که مرده عزیزم
خاله صبا
23 تیر 93 17:08
وااای ، مرسی که خبر دادی ! واقعا خشحال شدم چه خوب اونم دوقلو من عاشق دوقلو هم ابشالله که صحیح و سلامت دنیا بیاد ! ما دعا میکنیم ثمین خانوم برای سلامتی هر دو تا قلتون !!!