دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

خبر امیدوار کننده

1393/1/8 12:34
نویسنده : مامان ثمین
116 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم یا پسرم امروز رفتم دکتر خانم دکتر گفت باز هم امید هست که من نی نی دار شوم وقتی این خبر روشنیدم خیلی خوشــــحال شدم اما الان نا امیدم  باشی عزیزمشاید دکتر برای این که من رو آروم کنه همچین چیزی گفته الان هم دارم دستم رو می ذارم توی شکمم شاید توش تو باشی گلملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان شازده پاشا
8 فروردین 93 12:42
سلام عزیزم.من الان باوبت آشناشدم ومطلب تو خوندم.عزیزم هیچوقت ازلطف خداناامیدنشو.انشالاکه حتماکوچولوت میادپیشت غصه نخور.اگه دوست داشتی پیش ماهم بیاعزیزم خوشحال میشم
مامان ثمین
پاسخ
مرسی عزیزم پیشت اومدم
خاله مینا
8 فروردین 93 15:17
منم نی نی وبلاگی شدم یعنی ی وبلاگ ساختم لطفا بهم سربزنین و بانظراتتون خوشحالم کنین. البته اینم بگما چون تازه وب ساختم ی چندتا بیشتر پست ندارم یاددتون نره بیاین ها
مامان ثمین
پاسخ
مرسی بابت نظر منم نظر دادم توی وبلاگت
مامان علی
8 فروردین 93 16:42
سلام.از رحمت خدا نا امید نشو. انشالله خدا کمکت میکنه
مامان ثمین
پاسخ
حتما به خدا توکل می کنم
مامی پوریا
8 فروردین 93 20:34
سلام.خانمی خودتو ناراحت نکن من مطميِنم خدا به زودی یه نی نی خوشگل بهت میده به خدا توکل کن...
مامان ثمین
پاسخ
مرسی مامان پوریا جون
مهتاب
10 فروردین 93 17:39
سلام دوست خوبم من یه دکتر میشناسم که یه بیمارستان تو قم داره به نام ابن سینا که روحانیه و طب سنتی کار میکنه و همه کاراش تضمینیه وظیفه خودم دونستم که بهتون بگم برای بارداری پیششون بری چند نفر از اطرافیانم جواب گرفتن و کارش نخورد نداره همسایه طبقه پایین مامانم 3 سال باردار نمیشد مشکل هم از خودش بود هم از شوهرش ظرف 2 ماه با استفاده از داروهایی که گیاهی بودن باردار شد الان 5 ماهشه و یه گل پسر تو شکمش داره اگه خواستی برام تو وبلاگم کامنت بذار تا ادرس و شماره تلفنش رو بهت بگم
مامان بهار
15 فروردین 93 12:11
عزیزم ....توکلت به خدا باشه انشالا خدا دامنتو سبز میکنه ...به بزرگی خدا اطمینان داشته باش اون همیشه صلاحمونو میخواد
فرزند صالح
16 فروردین 93 12:47
عزیزم منم مث شما منتظرم اما نا امید نباش... اگه خدا بخواد میشه از خودش بخواه اگه مشکلی هست کمکت کنه و درمان مناسب هم پیش پات بذاره