دوقلوهای جدیدمدوقلوهای جدیدم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
مامان ثمینمامان ثمین، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
بابا امیدبابا امید، تا این لحظه: 37 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دو قلوهای نانازی مامان

تشکر

1393/1/10 15:16
نویسنده : مامان ثمین
101 بازدید
اشتراک گذاری

مامانای عزیزم  خیلی خیلی از شماها ممنونم که من رو توی لحضات بد و خوب تنهام نزاشتید و من با توکل به خدا یه نی نی خوشگل به دنیا می یارم اما نی نی کوچولوی من هنوز نیست اما به خدا توکل دارم و به مامانای مهربون خیلی از شما مامانا ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان راضیه
10 فروردین 93 18:32
ای جان انشالا که به زودی لذت مادری نصیبت میشه عزیزم....دوست داشتی وبلاگ دختر کوچولوی من را سر بزن....اصلا بشو خاله اش ..........با اجازه ات لینکتون میکنم شما هم دوست داشتین وبلاگ دختر من را لینک کنین
مامان راضیه
10 فروردین 93 18:34
راستی تو را خدا اسم وبلاگت را عوض کن.خدا ناراحت میشه ها.......خدا دلش نمی خواهد فرشته هاش را به دست یه مامان ناامید بدهبه جایش بنویس روزی تو را در آغوش میفشارم مطمئنم
فاطمه ع
11 فروردین 93 17:01
سلام گلم به جمع مامانای منتظر خوش اومدی عزیزم توکلت به خدا باشه خدا ارحم و راحمین لینکت کردم به منم سر بزن خشگل
مامان خانمی
15 فروردین 93 20:09
سلام دوست جون مهربون من ایشالله امسال سال خوبی برات باشه.ایشالله خدا یه کوچولوی تپل مپل بهت بده با اجازت لینکت کردم
مامان خانمی
31 فروردین 93 7:07
سلام دوست جونم کجایی؟ ازت خبری نیست؟